Orbon Op Kantoor

Allround Kantoorondersteuning

Op zoek naar tijdelijke ondersteuning op kantoor?
Hier staat een enthousiaste oproepkracht te trappelen!
Onder de bedrijfsnaam Orbon Op Kantoor bied ik mijn 20 jaar ervaring in diverse backofficefuncties nu ook als ZZP-er aan.

Wat:
Voor administratie, boekhouding, receptie, secretarieel, planning, klantenservice en natuurlijk teksten schrijven.

Wie:
Een zelfstandige duizendpoot waarop je kunt vertrouwen. Iemand met overzicht en inzicht in administratieve processen. Een harde werker met een open houding. Die de taken snel oppikt en secuur uitvoert. En natuurlijk vriendelijk is voor jouw klanten en collega’s.

Waarom:
Juist als je tijdelijk iemand nodig hebt, is het gunstig om een ZZP-er in te huren:

– Vrij van de risico’s en verplichtingen van loondienst
– Lagere tarieven en meer flexibiliteit dan een uitzendbureau
– Een ZZP-er heeft de kwaliteiten, ervaring en passie voor de specifieke taken die jij nu ingevuld wilt hebben.

Hoe:
Bij interesse kom ik graag eerst een kopje koffie bij je drinken. Ik luister naar de wensen zoals de aard en duur van de werkzaamheden en we bespreken de mogelijkheden. Als het na deze kennismaking klikt, maak ik een offerte. Het uurtarief ligt afhankelijk van de opdracht rond €35 – €40 per uur exclusief BTW en eventuele reiskosten. De vergoeding voor mijn werk declareer ik eenvoudig achteraf per factuur.
Alles akkoord? Dan ga ik aan de slag. Ik heb er nu al zin in!

Orbon Op Kantoor. Zo kan het OOK.